2011年6月6日星期一

will you~

我不懂浪漫,没有鲜花,只有嘴巴。
我不懂细心,没有体贴,只有喋喋。
我不懂行动,没有证明,只会哄你。
我不懂对错,没有衡量,只会想你。
我不懂爱情,没有经验,只想爱你。
我不懂你心,没有把握,只想靠近。


我不懂的有许多,
我没有的有许多,
我只有、
我只会、
我只想、
和你一起。


I fall in love.

I don't know what had i been.
My mind always think about you.
But I did not show it out when facing you.
I don't know,but I love you.

I was love someone that she might  not love me back.
will you?

没有评论:

发表评论